• // - 11:38
  • - تعداد بازدید: 10
  • - تعداد بازدیدکننده: 10
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
  • /ZVk
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)- باشگاه خبرنگاران جوان- صدای زنجان

بازتاب خبرهای دانشگاه علوم پزشکی زنجان در رسانه های بر خط- 16 تیر

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)

16 تیر ۱۴۰۳، ۹:۵۳

کد خبر 85530980 :

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان

مزاحمت‌های تلفنی اورژانس زنجان ۲۲ درصد افزایش یافت

 

زنجان - ایرنا - رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: طی سه ماهه اول امسال از مجموع کل تماس‌ها با اورژانس استان، سه هزار و ۳۳۳ مورد مزاحمت تلفنی ثبت شد که این میزان نسبت به مدت مشابه قبل ۲۲ درصد افزایش دارد.

داریوش تقلیو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی سه ماهه اول امسال ۴۷ هزار و ۹۴۰ تماس با اورژانس استان برقرار شده که متاسفانه از این تعداد، سه هزار و ۳۳۳ مورد آن مزاحمت های تلفنی بوده است.

وی با بیان اینکه آمار مزاحمت های تلفنی اورژانس ۱۱۵ استان بسیار زیاد است، اضافه کرد: برای کاهش این معضل باید فرهنگ سازی لازم انجام شود.

این مسوول ادامه داد: اورژانس یک سیستم امداد رسان محسوب می شود و اشغال خطوط تلفن آن، امکان خدمت رسانی مطلوب به بیمارانی را که در شرایط خاص قرار دارند با مشکل جدی و تبعات جبران ناپذیر مواجه می کند.

وی گفت: مزاحمت‌های تلفنی موجب افزایش آمار ماموریت های غیرواقعی می شود و امداد رسانی اورژانسی به گروه های هدف را با مشکل مواجه می کند و وقایع ناخوشایندی را رقم می زند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: همه ساله مزاحمت های تلفنی آمار قابل توجهی از تماس های اورژانس ۱۱۵ استان را به خود اختصاص می دهد و هزینه های زیادی را به اورژانس تحمیل می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: برخورد با مزاحمان تلفنی، بسیار مهم و ضروری است تا امکان تکرار موارد مشابه به حداقل برسد.

منبع خبر : https://www.irna.ir/news/85530980/

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان

تیر ۱۴۰۳ -  کد خبر: ۸۷۷۱۵۹۵

مزاحمت‌های تلفنی اورژانس زنجان ۲۲ درصد افزایش یافت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: طی سه ماهه اول امسال از مجموع کل تماس‌ها با اورژانس استان، سه هزار و ۳۳۳ مورد مزاحمت تلفنی ثبت شد که این میزان نسبت به مدت مشابه قبل ۲۲ درصد افزایش دارد.

 

داریوش تقلیو گفت: طی سه ماهه اول امسال ۴۷ هزار و ۹۴۰ تماس با اورژانس استان برقرار شده که متاسفانه از این تعداد، سه هزار و ۳۳۳ مورد آن مزاحمت های تلفنی بوده است.

وی با بیان اینکه آمار مزاحمت های تلفنی اورژانس ۱۱۵ استان بسیار زیاد است، اضافه کرد: برای کاهش این معضل باید فرهنگ سازی لازم انجام شود.

این مسئول ادامه داد: اورژانس یک سیستم امداد رسان محسوب می شود و اشغال خطوط تلفن آن، امکان خدمت رسانی مطلوب به بیمارانی را که در شرایط خاص قرار دارند با مشکل جدی و تبعات جبران ناپذیر مواجه می کند.

وی گفت: مزاحمت‌های تلفنی موجب افزایش آمار ماموریت های غیرواقعی می شود و امداد رسانی اورژانسی به گروه های هدف را با مشکل مواجه می کند و وقایع ناخوشایندی را رقم می زند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: همه ساله مزاحمت های تلفنی آمار قابل توجهی از تماس های اورژانس ۱۱۵ استان را به خود اختصاص می دهد و هزینه های زیادی را به اورژانس تحمیل می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: برخورد با مزاحمان تلفنی، بسیار مهم و ضروری است تا امکان تکرار موارد مشابه به حداقل برسد.

منبع خبر: https://www.yjc.ir/fa/news/8771595/

 

 

 

صدای زنجان

کد خبر: ۱۲۲۳۶

۱۴۰۳/۰۴/۱۶

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

مزاحمت‌های تلفنی اورژانس زنجان ۲۲ درصد افزایش یافت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: طی سه ماهه اول امسال از مجموع کل تماس‌ها با اورژانس استان، سه هزار و ۳۳۳ مورد مزاحمت تلفنی ثبت شد که این میزان نسبت به مدت مشابه قبل ۲۲ درصد افزایش دارد

 

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: طی سه ماهه اول امسال از مجموع کل تماس‌ها با اورژانس استان، سه هزار و ۳۳۳ مورد مزاحمت تلفنی ثبت شد که این میزان نسبت به مدت مشابه قبل ۲۲ درصد افزایش دارد.

داریوش تقلیو  افزود: طی سه ماهه اول امسال ۴۷ هزار و ۹۴۰ تماس با اورژانس استان برقرار شده که متاسفانه از این تعداد، سه هزار و ۳۳۳ مورد آن مزاحمت های تلفنی بوده است.

وی با بیان اینکه آمار مزاحمت های تلفنی اورژانس ۱۱۵ استان بسیار زیاد است، اضافه کرد: برای کاهش این معضل باید فرهنگ سازی لازم انجام شود.

این مسوول ادامه داد: اورژانس یک سیستم امداد رسان محسوب می شود و اشغال خطوط تلفن آن، امکان خدمت رسانی مطلوب به بیمارانی را که در شرایط خاص قرار دارند با مشکل جدی و تبعات جبران ناپذیر مواجه می کند.

وی گفت: مزاحمت‌های تلفنی موجب افزایش آمار ماموریت های غیرواقعی می شود و امداد رسانی اورژانسی به گروه های هدف را با مشکل مواجه می کند و وقایع ناخوشایندی را رقم می زند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: همه ساله مزاحمت های تلفنی آمار قابل توجهی از تماس های اورژانس ۱۱۵ استان را به خود اختصاص می دهد و هزینه های زیادی را به اورژانس تحمیل می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: برخورد با مزاحمان تلفنی، بسیار مهم و ضروری است تا امکان تکرار موارد مشابه به حداقل برسد.

 

منبع خبر: http://www.sedayezanjannews.ir/NewsShow.aspx?nId=12236

  • گروه خبری : رسانه های بر خط 1403
  • کد خبر : 167
کلمات کلیدی